luni, iunie 30, 2014

Mozaicul lunii iunie

Sper ca n-ati uitat de mozaicul lunii !
Sa povestim cum a fost pentru 
 noi luna iunie, in cateva imagini si cuvinte...


 


La cat de ploioasa a fost luna iunie, ma mir ca am atatea fotografii facute afara :)). Luna iunie a fost una foarte densa pentru noi. Intai fiindca a fost sfarsit de an scolar, cu testari finale, incheieri de medii si serbari...Ma bucur ca scolaritele noastre au terminat cu bine cl. a III A si clasa pregatitoare.Imi place cum se vad la urma roadele unui an intreg de munca.
Apoi ne-am imbogatit gospodaria cu pasari - rate si gaini (o sa vi le arat pe toate in alta postare). In gradina totul a fost inflorit ; rosiile au rodit foarte mult, dar nu stiu ce se va alege de ele pana la urma din cauza atator ploi. Am reusit sa facem aleea principala din curte (mama  a fost sefa de lucrari :)  ), si tata a inceput sa faca gardul si a pus parchet la parter. Initial am avut gresie peste tot, dar asta iarna a tinut foarte rece, erau cu cateva grade mai putin ca sus, asa ca ne-am hotarat sa punem deasupra izolatie si parchet.
Am incheiat luna cu o iesire la mrea Comana si la parcul de distractii, plus gratareala de rigoare in curte, impreuna cu familia si prietenii.
Voi ce ati facut in iunie?






6 comentarii:

  1. Nu pare sa fi fost chiar asa de ploioasa luna iunie daca e sa ma uit la pozele tale. E doar soare peste tot :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitării fetiţelor şi părinţilor pentru rezultatele anului şcolar!
    Mult prea ploioasă a fost luna aceasta, m-am şi gândit ce va însemna pentru recolte. Poate că totuşi nu vor fi prea afectate. Aşteptăm să mai vedem răţuşte şi găinuşele :))
    Şi vacanţă cât mai plăcută să aveţi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Poza aia cu fetita si ratusca e preferata mea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da' ati avut activitate in iunie, nu gluma! Felicitari fetitelor si tuturor vacanta cu pace si veselie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Irina, ce retrospectiva frumoasa. Pana acum doar m-am lasat inspirata de mozaicurile tale si ale participantilor dar de luna aceasta mi-am luat inima in dinti sa particip. Iti doresc o luna iulie cel putin la fel de colorata :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mata aia e tare stufoasa. E din aia norvegiana?

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.